دانلود كارآموزی در خدمات فنی شاهرضا

+0 به یه ن

ترمزهای قرن بیست و یكم

سیستم ترمز الكتریكی دلفی از تكنولوژی  ABS در بسته آلومینیومی با كیفیت عالی استفاده می كند. لنتهای ترمز مستقیماً بر روی سطوح آلومینیوم وارد عمل می گردند. گشتاور چرخشی ترمز با استفاده از جریان مستقیم به منظور به كار انداختن موتور در مجموعه ترمز چرخ تولید می گردد.

این سیستم از تكنولوژی بكار اندازنده موتور كه اكنون در ABS VI بكار گرفته می شود بهره مند می گردد. هر چند ، مكانیسم به كار اندازنده در ترمز استوانه ای بكار انداخته می شود و جایگزین سیلندر ترمز چرخ هیدرولیكی معمولی میگردد.  سیلندر اصلی یك ترمز هیدرولیكی جلویی دو كاناله را فراهم می آورد و در این استثناء كنترل كننده ترمزهای عقبی بر مبنای سیگنالهای حاصل از مبدل فشار در سیلندر اصلی پر انرژی می كند و این عمل را بوسیله سیم رابط به ترمز عقبی انجام می دهد.

گیرنده بطور مداوم سرعت چرخ را در هر چرخ تنظیم می كند و مدول كنترل الكترونیكی (EMC) عملكرد مناسب ترمز را در هر چرخ عقبی محاسبه و سپس بكار می اندازد . عملكرد ترمزگیری در هر زمان و در هر چرخ عقبی بوسیله ECM به منظور فراهم آوردن تغذیه مناسب جلو به عقب و پهلو بهینه می گردد. این  كار بالانس ترمز را تقریباً بطور ایده ال در دامنه وسیعی از شرایط عملكردی با توجه به تغییرات بار فراهم می آورد.
فهرست مطالب
عنوان                                       صفحه

ترمزهای قرن بیست و یكم……………………………………………………………………… ۱

سیستم های ترمز ضد قفل DBC7…………………………………………………………… 6

كاربردهای DBC7………………………………………………………………………………… 10

شاخه اهرم دو شاخه كلاچ………………………………………………………………………. ۱۷

گیربكس و دیفرانسیل…………………………………………………………………………….. ۱۸

تعمیر گیربكس و كنترل آن……………………………………………………………………… ۲۸

تعمیر هوزینگ………………………………………………………………………………………. ۲۹

كرانویل و پینیون……………………………………………………………………………………. ۳۰

رگلاژ دیفرانسیل……………………………………………………………………………………. ۳۱

 

دانلود فایل



  • [ ]